Infomedics
Beste heer, mevrouw,
Als u bij ons op afspraak bent geweest, bent u gewend om de rekening van ons te ontvangen.
De rekeningen worden door Infomedics verstuurd.
Dit geldt niet voor patiënten die bij CVCZ centrale verwerkingseenheid (CZ groep, Nationale Nederlanden en OHRA) verzekerd zijn. Bent u namelijk verzekerd bij CVCZ dan declareren wij uw behandeling rechtstreeks bij het CVCZ.
Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.
Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op
dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend bent!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.
Digitale rekening
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, kunt u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek. Het kan misschien gebeuren dat de rekening in uw ongewenste e-mail terecht komt.
Wat gebeurt er met uw gegevens?
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om uw gegevens te beschermen.
Wijziging adres- en contactgegevens.
Wijzigingen van uw adres, e-mailadres en mobiel telefoonnummer dient u meteen door te geven aan Friends4Dents in verband met het correct verwerken van uw declaraties.
Dat betekent dat wanneer u uw wijziging niet doorgeeft aan Friends4Dents, de rekeningen op het oude adres bezorgd worden. Let op: u bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid van uw adres,
e-mailadres en telefoongegevens.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald.
Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 –20 31 900.
Publicatiedatum: 16-09-2020